Onsdag

Hej!
Är hemma och har ätit lite lunch och nu tittar jag på tv...ska ta och kolla efter något recept på en paj som jag såg för en vecka sedan på tv på Masterchef. Får se om jag hittar något bra recept, skulle vara kul att göra en GOD dessertpaj, jag har ju alltid haft svårt för dessertpajer, men nu hoppas jag att jag kan väcka mina smaklökar för dem, haha ;)
 
Är ju perfekt att göra sånnt på onsdagar, eftersom jag slutar så tidigt. Har ju bara två lektioner, biologi och kemi. Det var labb på båda idag, och på biologin fick vi sticka oss IGEN. Jag fick sticka mig själv 3 gånger förra gången vi skulle göra blodgrejer, men idag behövdes "bara" två stick. 
 
Haha visst ser mitt block trevligt ut? Det är lite blod på det också...
 
Röda och vita blodisar
Fibrintrådar 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0