Klipp, klipp!

När min dator väl var på nu så hade jag helt glömt vad det var jag nu skulle göra...men jag kan väl ta och blogga lite från datorn då! Gör det ju vanligvis från mobilen.
 
Idag har jag vart och klippt håret, väldigt behövligt! Mitt hår är ju rätt tunt från början, och i kombination med lite "frisörskräck" (det blir aldrig som jag vill ha det) så får det ibland ett eget liv. Det är dessutom tunnare och kortare på höger sida (alltid varit så av någon mystisk anledning) och ja, det såg rent ut sagt ut som en katastrof.
 
Klippte mig hos Nikita Hair där man får extrapris med resturangchansen, kan verkligen rekomendera det stället! Tjejen som klippte mig var supersnäll och förstod precis vad jag menade, så istället för helt rakt hår är det nu lite svagt V-format. 
 
Gick och tränade sen, fy sjutton så jobbigt det var! Men pressade på lite extra idag :) Behöver det. Nu i januari har jag dessutom löfte med en kompis om godisförbud i januari, så jag känner mig riktigt nyttig nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0