Måndag

Måndag igen då, eller ja nu är det ju kväll så måndagen är väl över. Skönt det. Eller ja, det har väl inte varit världens jobbigaste dag, på två av dagens fyra lektioner har jag kollat film, en satt jag 10 minuter på och en gjorde jag knappt något på, haha!
 
Och nu sitter jag här och tänker att jag inte gjort något vettigt idag i princip. Men jag stänger endå inte av tvn! Men snart så, jag tittar på Vetenskapens Värld, och då lär jag mig ju något, så då är ju det "okej". Nu ska jag dock stänga av, måste göra sista punkten på dagens to-do-list, att plugga till onsdagens biologiprov....
 
Här är föresten en bild från Sofias mobil från Nattinnebandyn på hela Piratgänget!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0