Måndag 7/1 2013

God förmiddag!
Sitter och tittar lite på mitt nya schema inför denna termin, inga stora ändringar. Börjar nu 8 tre dagar i veckan, usch. Men våra fredagar, vad ska man säga!? 9:45-13:00! 
 
Idag tänkte jag åka upp på stan och köpa någon hårolja eftersom den jag har nu är slut (och den var kass) för att sedan gå till gymmet. Är verkligen behövligt känner jag, måste ut lite, hehe. Har ju tagit det väldigt lugnt på lovet, känns som jag kommer få en minde chock av att komma tillbaka till skolan, vännerna och ja, stressen och pressen tyvärr. Har pluggat lite på lovet, men det var mest eftersom jag låg efter från början. Nu hoppas jag att jag inte missat att plugga något under lovet, var ju inte i skolan sista dagen. 
 
 
Hoppas ni har haft en lugn julledighet! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0