Väldigt kort biltur

Hej!
Idag så gick jag upp tidigt...för att vara lov dvs, kl 8 ;) Detta för att hinna med övningskörning med pappa innan pappas bröder och far kom hit och fikade för att prata lite innan fredag. 
 
Jag har inte övningskört på ett bra tag, så pappa och jag tänkte repetera lite. Men när man svängde bilen åt vänster så hördes klonk-ljud från bilen som bara blev värre och värre...så vi fick åka hem efter 5 min. :( 
 
Nu har vi fikat lite och jag har fått en parfym från min farbror Mats och hans fru, man tackar! :)
 
 
Resten av dagen ska jag titta över det sista skolarbetet lite snabbt, och plugga lite olika saker. 
Egobild från i somras 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0