Livets goda

Är hemma efter en tur till Vinön med mamma och pappa. Vi åt trerätters och kollade på Lisa Miskovsky som uppträdde vid världshuset! God mat, bra underhållning och underbart väder. På vägen hem på den lilla färjan till fastlandet var vi ute på vattnet samtidigt som solen glödande gled ner vid horisonten. 
 
Dagen började dessutom med ett uppvaknande bland goa vänner hemma hos Hanna. Vi var 7 (TROR vi haha ;)) som grillade och åkte ner till sjön för ett nattdopp. Vi åkte tillbaka och spelade Barn Geni för 7-12 åringar men vissa frågor var faktiskt svåra medans andra var ja..."vilka två färger har pianotangenter?" hmm....
Einstein eller ej, alla försökte vi få en liten gosstund med Hannas kattunge Saga som är helt bedårande...jag smälte verkligen, vilken söting! Jag tog dock inga bilder under kvällen tyvärr.
 
Jag sov över och blev sedan hämtad på förmiddagen av mamma och pappa och vi åkte för att hälsa på farfar och gratta min kusin Johanna som fyller år imorgon på Johanna-dagen. 
 
 
En bra dag helt enkelt!
 Go' morron
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0