Helgen

Hej!
Har haft mycket för mig nu, har räknat folk, träffat kompisar och pluggat. I fredags så red jag och sedan åkte jag till Josefine som fyllde 18 i torsdags! Åt mat där och sedan spelade vi kubb. Sedan drog jag och några till Mikaelskolans skolgård och körde fobollsking med några andra som vi sedan åkte till Videobiljarden med. Idag och jag var i lag men vann tyvärr inte, men jag satte rätt många bollar faktiskt :)
 
I lördags räknade jag folk i 4 timmar på Köpmangatan och sedan övningskörde jag till (och hem) Grängen där min farbror och hans familj har sommarstuga. de har skaffat världens sötaste lilla hundvalp som jag passade på att gosa lite med. 
 
Idag har jag gjort kemikompletteringen och jag blev godkänd, fick också reda på en del betyg nu i avslutade kurser, har höjt mig i det mesta faktiskt! :D
 
 
 


Kommentarer
H-L

Det var trevligt! Kan du skicka bilderna? Kram<3

2013-06-03 @ 19:13:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0