Middag

I onsdags kom våra kära grannar över på middag till oss, visserligen ser man varandra nästan varje dag, men det var supertrevligt med en ordentlig middag och lite prat familjerna imellan. Faktum är att både vi och de flyttade hit för hela 16 år sedan tror jag, 1997! Jag var bara 2 år och kommer inte ihåg något alls i princip, och Elin, som är tre år yngre än mig, var alltså inte ens född! Så vi har växt upp tillsammans, och kallar ibland oss för systrar på skoj. 
 
Jag fick en orkidé och en privatlektion på ridskolan av Elin i födelsedagspresent, tack så mycket!
 Jag och fina Elin
Tack tack!


Kommentarer
Elin

Det var verkligen jätte jätte trevligt!
Du har rätt, båda flytta hit 1997! Sjukt...lilla Elin var i magen då, haha.
Växt upp tillsammans, helt klart!
Hoppas presenten blev bra syster yster. Kom ihåg och säga i tid när du tänkte ta din lektion ;)
Vi får ses allt oftare tycker jag<3 kram

2013-06-24 @ 20:40:11
URL: http://elinnpersson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0