Fredag den första MARS!!

Det är mars. Det har äntligen blivit månaden då jag fyller 18! :D Denna månad åker jag även på skidsemester till Italien där födelsedagen kommer spenderas. Åh, vilken bra månad detta kommer att bli!
 
Och vilket fint väder det är idag, var riktigt skönt att åka till skolan idag i solen. Köpte godis efter skolan och var sedan och kollade in den nyöppnade körskolan som ligger 5 minuter från mig, och det var superfint och fräsht! Det är väldigt viktigt för mig, eftersom man kommer spendera rätt mycket tid där. De har ett erbjudande på 3 körlektioner och riskettan för 600 kr! Hehe, tor jag skriver in mig där va ;)
 
 
Snart åker mamma och jag till Lager 157 där jag sett en snygg topp, och sedan till ridningen. 
Ha en fortsatt bra fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0