Hehe...

Hej!
Vill bara lägga mig i sängen och sova och vakna upp fredag eftermiddag när mattenationella är klart. Jag har ju glömt 90% av boken, HALLÅ!? Vad hände? Fastnar på varenda uppgift och får fråga läraren, detta ser ju ljust ut...
 
Men det kommer vara värt det när jag om drygt två veckor går ut från aulan och har klarat 2an. 3an kommer blir jobbig med projektarbete, men så grymt rolig samtidigt. 
 
 
Annars då? Jag var och röntgade mitt knä idag. Satt över 2 timmar i väntrummet utan mobilteckning (blyväggar pga strålningen) och kollade på ett program om igelkottar på svt 1 då de hade en tv där. Man fick inte ens kaffe! Spännande 2 timmar alltså... Men det gick bra hur som helst, och efter skolan gick jag upp på stan för lite shopping som belöning hehe ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0