Slutspurt

Hej!
Har tänkt att gå in här i några dagar nu och skriva något men inte blivit av helt enkelt. Det har varit helt sjukt i skolan nu, mattenationella i fredags, prov på kärnfysik igår, och på fredag har jag en kemikomplettering...inget stort men har verkligen problem med kemin alltså...planen var att jag skulle plugga kemi nu och sedan dra hem till Lovisa i klassen inför Brännbollen ikväll, men jag vet inte om jag orkar. Vill inte komma långt senare än de andra eftersom jag vill hinna plugga.
 
Imorgon efter skolan ska jag räkna folk i 3 timmar igen, så det kommer inte finnas så mycket tid till plugg. ÅH låt veckan ta slut bara!! Nästa vecka blir kul, Krampen, nationaldag, avslutning och ja, FEST! I för sig blir det fest på fredag också eftersom en kompis fyller  18 imorgon, men nästa vecka kommer bli grym också!
Ha det bra, nu ska jag dyka ner i kemiboken medans regnet smattrar mot rutan.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0