Timmplanering

Hej!
Imorse var jag på körlektion klockan 07:50 och efter den satte jag mig på altanen och solade, vilken härlig förmiddag!

Nu börjar dock allvaret. Ville knappt åka hem från skolan fredag eftermiddag för jag visste vad som väntar. Plugg. Denna helgen kommer jag att få timm-planera eftersom det nu inte finns något annat sätt att få ihop allt. Känns som att jag inte gör annat än att klaga, men jag simmar verkligen i plugg. Jag skickade ju in mitt astronomiarbete på 9 sidor nyss, men det hjälper knappast. Har både presentation av det snart samt prov på 5 kapitel, på MÅNDAG. Har inte hunnit börja plugga. Och det var ett av alla skolämnen. Sen har jag även körteorin att få in i huvudet på mer eller mindre minimal tid, fick ju papper för proven tidigare i veckan.

Pratade med Hanna nyss, hon gjorde en undersökning om hur mycket plugg man har samt stress man upplever. Jag överslagsräknade lite snabbt antal timmar i veckan jag pluggar efter skolan och kom fram till ca 20/25. Denna helgen kommer dock att slå nya rekord om jag har tur! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0