Tjejmiddag

Efter mycket dividerande fram och tillbaka om hur jag faktiskt skulle göra med firandet av mig själv så fick det ju bli en middag för mina två tjejgäng. Tyvärr kunde inte alla komma men så är det alltid. Mamma har varit så gullig de senaste dagarna och hjläp till och lagat mat, annars skulle alla gått hem hungriga kan jag säga! Själv hade jag gjort en tipspromenad, och det var inte lätt när jag tänkte att den skulle handla om mig. Kände mig rätt egoistisk när jag sa åt tjejerna att de skulle få gå ut i trädgården och svara på frågor om mig. Men jag är rätt säker på att de överlevde...
 
 
Tjejerna i klaasen har jag ju redan fått presenter av, vattenkokaren, kopparna och teet, och av mitt Tegnér-gäng fick jag en massa godis, nagellack, nagelglitter, te samt en bok med bilder från olika delar av mitt och Hannas liv. När jag kollar igenom den börjar det kännas lite bakom ögonen. Den var väldigt fin, jag älskar dig Hanna! 
 
 
 


Kommentarer
josefine

Tack så mycket för kvällen! Det var super mysigt <3

Svar: Tack själv!! :D <3
Sara Liljedal

2013-05-14 @ 20:59:33
URL: http://barajosse.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0