Bästisfika

En skoldag med endast tre lektioner resulterade i att vi ska ha faktauppsats om språkhistoria (visste visserligen det men inte att den skulle vara så lång), PROV i svenska om 3 veckor på samma sak som uppsatsen i princip, samt en kemilabb på tisdag. alltså AH!
Efter två år på Karro med en superchill gubbe till svenskalärare där man knappt behövde vara närvarande på lektionerna där jag aldrig ens hört ordet prov till detta, jo jag är lite chockad. Visserligen är väl detta bättre då jag nog lär mig något, men vadå prov i svenska? Jaja, det är väl bara att anpassa sig ;)
 
Så efter dessa hårda besked (haha) var jag och fikade med Hanna på Fröken Brogrens, alltså det var sådär typ 10 år sedan vi sågs käns det som haha! ;) Så vi satt och pratade om allt möjligt, så skönt att göra det och att få träffa henne igen! Är så glad att jag har min Hanna haha :) 
Sen är det ju en viss person som fyller år snart...;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0