Några skutt med favorithästen

När jag fyllde år, vilket var ett bra tag sedan så fick jag i present från Elin en privatlektion på ridskolan! Jag utnyttjade den förra måndagen och det var så kul! Jag red min favorithäst (låter som jag är 10 år haha) Manjaro som är väldigt min typ av häst som dessutom är rätt ny på ridskolan. Han är otroligt kul att rida och vill alltid göra rätt, och hade jag haft pengarna, tiden, platsen och orken så är detta precis typen av häst jag hade velat haft. Kanske lite väl på ibland, men det är ju kul så länge det är kontrollerat ;)
 
Mamma var med och filmade lektionen, vilket jag tycker är ett väldigt bra hjälpmedel för mig då jag får se mig själv rida. Jag tänkte inte lägga upp någon film här då jag har noll koll på hur man fixar, klipper eller lägger upp filmer om det inte är genom youtube. Så det får räcka med några bilder ur filmen, de är lite mörka men det blir ju lätt så i ridhus.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0