Vad ska det bli av mig då?

Sitter och tänker och funderar och stressar, har panik och är handligsförlamad. Just det; God kväll!
 
Imorgon är det universitetsdag på Örebro Universitet och sedan jobbmässa. Alltså detta med utbildning och vad jag ska göra efter studenten!?!?!?!?!?! Jag ändrar mig varje sekund typ, först tänkte jag "Jag blir civilingenjör i något, det är en "enkel" väg till att bli något bra!" Det är ju inte fel att bli civilingenjör och jag får nytta av min naturvetenskapliga utbildning. Men jag kan inte glömma de två veckor jag var på reklambyrån här i stan på prao och det var så grymt kul. Det är på något vis reklam jag vill hålla på med tror jag. 
 
Och när jag sitter och tittar i kataloger så låter ju samtidigt personalvetare som något för mig! 
 
Men Berghs reklamskola, att få gå där är ju rena drömmen! Dock inte inom räckhåll. 
 
 
 
Vad ska det bli av mig? 
Jag hösten 2011 på invigningsevent på Liljedal Communication. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0