Hallå i mörkret!

Solglasögonen ligger fortfarande i handväskan i hopp om att bli använda snart men det ser mörkt ut, haha!
Vanligtvis så brukar jag vara rätt negativt inställd till höstmörkret, regnet och lövslammet men jag har börjat tycka att det är mysigt. Det har väl varit mindre mysigt att kliva in på jobbet efter en cykeltur i regnet där regnet har tagit sig igenom både jacka och skjorta, för att inte tala om jeansen, vilket var fallet i måndags, men vad sjutton! Jag gillar mitt jobbet för mycket för att bli sur. 
 
För tillfället håller jag på att sätta upp ett nätverk för folk här och lite runt om i världen. Känns rätt coolt att kunna säga det, dock behöver jag ju en hel del hjlälp då jag ännu inte är så kunnig, men det är jätteroligt att få ta så mycket ansvar verkligen! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0