Känns bra

Igår var bra dag, den började med interjuv på Transcom som gick super. Var på interjuv i måndags också och besökte dem i onsdags och igår eftermiddag ringde de tillbaka och sa att de ville att jag skulle börja hos dem! Känns riktigt bra att ha jobb igen! Börjar min utbildning på onsdag.
 
När jag skulle åka från Aspholmen kom jag på att jag lika gärna kunde gå in på Granngården då bilen stod där. Gick in och hittade en lättviktsdunväst, dessutom på 50%! Blir perfekt till stallet och ridningen, dock hade jag gärna använt den annars också..
 
På eftermiddagen åkte jag upp stan och handlade presenter med Jossan till Sofia som hade födelsedags/utflyttningsfest på kvällen! Hon fick lite smågrejer på temat flytta hemmifrån/kök. Kvällen var grym och fylld med skratt, dans och lite limbo.
 
Kändes som att jag hade världens flyt igår nör jag hittade dennna, haha!
 
Önskar Sofia får en faktastisk tid i Umeå!


Kommentarer
Zofia

tack för alla fina presenter och för att du kom! Grattis till nya jobbet och lycka till med allt saris ❤️

Svar: Tack! 😊❤️
Sara Liljedal

2015-01-11 @ 01:18:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0