Uppsamlingsinlägg / Gott nytt år!

Hej! Här kommer ett litet bildinlägg om vad jag gjort senaste tiden då jag tyvärr inte kommit mig för att blogga..
 
 
Som fars dagspresent fick pappa en hockeymatch, vi kollade på Örebro - Färjestad, var spännande då jag aldrig varit på en hockeymatch tidigare!
 
 
 
Hade en utekväll med Hanna, vi hade världens drinkrunda, vi började med champange på Hannas jobb, sedan drack jag irish coffe på ett annat ställe, sedan tog jag en supergod passionsfruktsdrink på Stora Örebro och avslutade det hela med en billig tequilashot på Bells haha. En trevlig kväll!
 
 
 
 
Jag jobbade en del med kommunikationen på jobbet, men en dag bröt av det hela rätt mycket då jag och min tekniksprångetkollega Olivia åkte ner i Zinkgruvan i Askersund!
 
Julbord i Tolvsbo med mamma, pappa, mormor och morfar!
 
 
 
Åkte ju till Funäsdalen en vecka med mamma och pappa över jul, en mysig men annorlunda jul. Kallt var det kan jag meddela!
 
 
Min telefon tyckte tydligen att det var lite väl varmt?
 
 
 
 
Slutade efter fyra grymma månader på Atlas och Mätteknik. Fick som avskedspresent en modell av Boomer E2C (har faktiskt testat att köra modellen större, 3-boomer på riktigt!) och ett väldigt häftigt block/kalender. Tidigare har jag ju fått julklappar så har en helt del grejer därifrån nu!
Tack för en rolig och lärorik tid!
 
 
Igår var det Nyårsafton, vilket givetvis skulle firas! Jag fick också äntligen sätta på mig en klänning som jag köpte för några veckor sedan, är helt kär i den haha. Vi var några som spenderade kvällen på första parkett till fyrverkerierna vid slottet (innomhus).
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0